Salvador city toer

12 november 2014 - Salvador, Brazilië

Vandaag een hele toer door de stad gemaakt, en dan merk je pas hoe groot deze stad echt is. Begonnen aan de haven met verschillende gebouwen en de vuurtoren. We hadden een leuke gids die veel wist en goed Engels sprak. ook liet hij in de stad de beste winkels zien en restaurants. Na de haven verschillende kerken bezocht de belangrijkste kerk was met 800 kg goud bewerkt erg indrukwekkend. Als laatste naar de glazen lift geweest, dit is het mooiste uitkijkpunt van de stad en je bent natuurlijk ook makkelijk weer boven want de hoogte verschillen zijn enorm in deze stad.

Als afsluiting nam de gids ons mee naar de beste ijssalon van stad was erg leuk om even in de keuken te kijken en het ijs was fantastisch. Daarna nog wat souvenirs gekocht en wat gezwommen bij het hotel.

Morgen ga ik naar Praia do Forte..

foto's en video staan online

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Michel:
    Hoi jan

Het lijkt me allemaal heel mooi en gezellig!

Geniet nog van je vakantie.
  2. Christel:
    13 november 2014
    Wouw jan ziet er goed uit. Fijn dat we op de hoogte blijven en mee mogen genieten al is het aan de andere kant van de wereld.
  3. Natasja Kuijs:
    13 november 2014
    Hey jan wat en prachtige foto's weer. En wat zie je toch veel zeg. Wauw. Lijkt me enorm genieten! Ik vind het super leuk om mee te lezen. Ik hoop dat je nog veel moois zult zien.

XXX
  4. Jan en Christine:
    13 november 2014
    Ik hoop dat je van al deze foto's en de verhalen een mooi boek maakt.Het is dan weer genieten, want het ziet er allemaal fantastisch uit!
    Veel groetjes