Home sweet Home

28 november 2014 - Den Bosch, Nederland

Vandaag weer goed aangekomen. Was een lange vlucht van 11 uur met veel turbulentie.

Bij aankomst waren mam en Ton er al duurde nog even met de koffers. Mam en Ton moesten erg lachen om de extra grote koffer die ik had gekocht voor de souvenirs.

Eenmaal thuis aangekomen waren er maar 2 kleine dinge gebroken niet echt heel spannend. De grote en belangrijkste souvenirs waren allemaal goed aangekomen.

Ik wil mijn neef en Alessandra  bedanken voor hun gastvrijheid, het was erg leuk en gezellig zeker na zo'n lange periode om elkaar weer in het echt te zien.

Het was weer een mooie reis met vele hoogtepunten met hier en daar een klein probleem maar dat blijf je bij dit soort vakanties toch houden.

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mijn reis log en ook voor de vele leuke reacties, dat maakt het toch speciaal en zeker ook voor het boek wat straks gemaakt wordt van dit reis log.

Nogmaals bedankt

groetjes Jan Paulussen of zoals mijn neef zou zeggen Gringo louco

1. Martin:
    28 november 2014
    Welkom terug, zie je snel dan kun je alles vertellen over je avontuurlijke reis door Brazilië.
  2. Mamma en Ton:
    Hallo Jan
    Vanmorgen om 10 uur vertrokken richting Schiphol natuurlijk veel te vroeg,
    maar je weet niet wat je tegenkomt onderweg.
    11uur aangekomen op Schiphol veeeeeeel te vroeg ,wat rond gewandeld een kopje koffie gedronken, landingstijd gekeken 12.11. Koffers op de band 13.10 !!!!! Na 10 min. ja hoor daar kwam Jan 2 enorme koffers en een rugzak.
    Half twee richting Den Bosch, even nog wat gegeten bij de Lucht en toen naar huis koffers uitgepakt alle souvenirs bekeken. Prachtig allemaal.
    Weer een reis van je leven gehad!!!!
    Fijn dat je weer thuis bent.

Mamma en Ton
  3. Hagar:
    Welkom thuis Jan.
  4. Raja:
    28 november 2014
    Bedankt voor de verhalen en fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Groet Raja
  5. Natasja Kuijs:
    28 november 2014
    Hey jan, weer veilig thuis met veel verhalen en dus een mooie buit aan souveniers. Lekker nagenieten en een heel fijn weekend.

Liefs Natas.
  6. Christel:
    28 november 2014
    Fijn dat je gezond terug bent en je mooie foto's en verhalen had ik niet willen missen. gr. Christel
  7. Jacco:
    Hoi Jan,
    welkom terug in Nederland, zal wel even wennen zijn aan de temperatuur.
    Ik bel je binnenkort.
    Groeten,
    Jacco
  8. Wilma en theo:
    welkom thuis jan.
    zit er voor ons ook een kleinigheidje in de koffer ??
    toch geen appelflappen zeker.
    we hebben je verhalen elke dag gelezen, maar horen graag nog meer.
    groetjes
    wilma en theo