Praia do Forte

13 november 2014 - Rio de Janeiro, Brazilië

Vandaag naar Praia do Forte geweest was een bustrip van ruim een uur rijden, Was wel leuk om onderweg van alles te zien. Bij aankomst naar het zeeschildpadden tehuis geweest, zeg maar een soort Pieterburen. Was erg mooi en leuk om te zien ook waren er nog een paar vis aquariums met tropische vissen. In de buurt was een resort met een strand en allerlei eet tentjes en winkeltjes.

Hierna zijn we naar een ander strand geweest om te zwemmen was erg mooi en gelukkig goed weer, Daarna weer naar het hotel ook nog even langs downtown Salvador geweest, dit is het nieuwe gedeelte met veel hoge flats en grote kantoren van grote bedrijven.

Morgen terug naar Rio en ik hoop naar het Maracanã stadion...

foto's en video staan online

1. Christel:
    14 november 2014
    Gelukkig mooi weer. Mooi genieten Jan. Wij zitten hier met een dikke trui aan. En voor het komend weekend regen voorspeld.
  2. Mamma en Ton:
    Hallo Jan
    Alle foto's weer bekeken zijn mooi hoor, ook die van de schildpadden.
    Heb je geen foto's gemaakt van het aquarium daar waren we erg nieuwsgierig naar.
    Geniet nog maar even want je bent alweer op de helft van de reis.