tweede dag Iguacu

4 november 2014 - Foz do Iguaçu, Brazilië

Vandaag eerst naar het vogelpark geweest. Was erg leuk en een mooie bonte kleuren verzameling van diverse vogels. Het weer werd wel steeds slechter en niet veel later kwam het met bakken eruit en veel onweer. De helikopter vlucht werd helaas gecanceld. Ik hoop deze morgen te kunnen maken het zal de laatste kans zijn donderdag en vrijdag wordt ook slecht weer aangegeven.

De trip naar de watervallen ging wel door was erg mooi en erg indrukwekkend schouwspel. Wel helemaal verzopen was het niet door de regen dan wel door het geweld en spray van de watervallen. De boottrip had ook geen zin meer te mistig en het weer was te slecht helaas, Terug bij het hotel heb ik mijn fototoestel en videocamera even door geföhnd en weer droge kleren aangedaan.

Morgen gaan we naar de dam en hopelijk vliegen....

foto's en de eerste video staan ook online

1. Martin:
    5 november 2014
    Mooi Jan! Ik hoop dat het weer wat beter wordt en dat je je helikoptervlucht kan maken.
  2. Christel:
    5 november 2014
    Hoop op beter weer wat een mooie foto"s goed dat je je regenjas aan had. Dan moet die helikoptervlucht wel heel speciaal zijn ik hoop dat het kan dan kan ik ook weer op de foto's wachten spannend have fun
  3. Wilma en theo:
    5 november 2014
    Eens moet je een helikoptervlucht maken. Wij hebben dat altijd uitgesteld tot
    we naar Igacu gaan.
    Een hoogtepunt van de reis. Het zou heel jammer zijn als dat niet doorgaat.
    We zullen duimen.
    Maar, er is elke reis wel iets dat tegenzit.
    groetjes
    Wilma en Theo
  4. Wilma en theo:
    Aanvulling:
    Wil je volgende keer op de foto niet meer op de voorgrond gaan staan zodat we iets meer van de watervallen kunnen zien.
  5. Jelle:
    Hoi Jan,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk groeten aan neef Joost.
    Jelle
  6. Fam Timmers:
    5 november 2014
    ha jarig jobje, een verjaardag om nooit te vergeten!
    Jammer van het weer, maar je zou toch nat zijn geworden van de waterval.;-)

Groetjes Frank Jolanda Lucas en Stephan
  7. Mamma en Ton:
    Hallo Jan

nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag

groetjes Mamma en Ton