Iguacu

3 november 2014 - Foz do Iguaçu, Brazilië

vandaag goed aangekomen in  Iguacu net voor de landing kon je de watervallen al zien. erg indrukwekkend,.

Het vliegveld is erg klein en ligt tussen de bossen in een erg mooie omgeving het hotel is goed en het eten ook. vandaag wezen uit eten bij een churrascaria dat zijn restaurant waar voor namelijk vlees aan grote spiezen wordt geserveerd. ze komen bij je aan tafel en snijden er dan een stuk van af je kunt zoveel eten  als je wilt,was erg goed en lekker kosten wel wat geld hoor was 10 euro kwijt,

morgen ga ik naar de watervallen vogelpark en een helikoptervlucht ben erg benieuwd....

1. Martin:
    4 november 2014
    Smakelijk eten, nu maar ff wat wandelen!
  2. Natasja Kuijs:
    4 november 2014
    Hey dat klinkt allemaal goed zeg. Ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal over de watervallen, het vogelpark en de helikoptervlucht. Super gaaf!!! XXX
  3. Mamma en Ton:
    Hallo Jan
    Wij wachten met spanning op de foto's je vertelde vanmorgen toen ik je uit bed belde(sorry) 3uur te vroeg!!!!! dat het weer erg slecht was erg jammer, hopelijk morgen wat beter. Over 10 min. Nederlandse tijd hiep hiep hoera Jan 40 jaar gefeliciteerd jammer dat je niet thuis bent.

groetjes Mamma en Ton
  4. Christel:
    5 november 2014
    Proficiat Jan een fijne dag maar dat moet wel lukken denk ik zo. ziet er goed uit al die foto"s mooi hoor.