terug in Rio

7 november 2014 - Rio de Janeiro, Brazilië

vandaag weer terug in Rio aangekomen. het was een zware dag weer de hele dag regen dus niks meer kunnen doen en lang wachten op hotel en daarna op de airport.

Ik vlieg met GOL een goede maatschappij met veel been ruimte en alles goed verzorgd.

S avonds om 22.00 bij mijn neef aangekomen het was weer 30 graden nog even samen wat wezen eten en drinken.

Morgen naar de suikerberg en het Christusbeeld samen met mijn neef en zijn vrouw ben erg benieuwd...

1. Christel:
    8 november 2014
    Foto's maken jammer van de regen. Ben benieuwd naar de trip.
  2. Mamma en Ton:
    Hallo Jan

Jammer geen foto's, van gisteren maar als het vandaag wel beter weer is dan verwachten we mooie foto's van de suikerberg en natuurlijk van het Christusbeeld.
    Veel plezier Mamma en Ton
  3. Natasja Kuijs:
    8 november 2014
    Een gave dag op t programma. heel veel plezier!!! ik hoop dat je vandaag prachtig weer hebt. xxx
  4. Ome Wim:
    Ben heel benieuwd naar de treinen en uitzicht foto,s
    Heel veel plezier en de groeten aan Joost en echtgenote.