Paraty dag 2 23-11

23 november 2014 - Paraty, Brazilië

Vandaag na een zeer goed ontbijt een jeep toer gemaakt. Voor vertrek zaten er voor mijn lodge  5 a 6 aapjes in de bomen met een paar kleintjes. Erg schattig om te zien het is op deze pousada ( zoals ze dat hier noemen) toch al een beestenboel met een hond een papegaai 6 katten en uiteraard mosquitoes.

De eerste stop van de jeep was bij een likeurstokerij, die zitten hier erg veel en we hebben er vandaag 2 bezocht. Was leuk om te zien want we kregen ook een rondleiding in de stokerij om te zien hoe het allemaal gemaakt werd.

Daarna hebben we 2 watervallen bezocht. Erg mooie omgeving en bij een waterval kon je naar beneden glijden. De lunch was bij een van de watervallen,leuk restaurantje,met de plaatselijke Bob Marley die live zong, was maar goed dat we diep in de jungle waren.

Hierna naar een plaatselijke tuinder geweest die veel soorten bloemen verkocht in allerlei kleuren.Erg mooi om te zien.

Na het eten nog wat gezwommen aan het strand hiervoor aan de pousada water was goed en een mooi strand.

Morgen misschien afsluiten met een boottocht maar we wachten het weer even af....