eerste weekend rio

1 november 2014 - Rio de Janeiro, Brazilië

Na een fijne vlucht goed aangekomen in rio. Het was erg leuk om bij aankomst mijn neef ( Joost) en zijn vrouw (Alessandra) te zien. Was alweer 25 jaar geleden dus het werd weer een keer tijd. Hij woont in een mooi appartement in Niteroi (voorstad van rio) op de 12 verdieping met een prachtig uitzicht op rio.

Zondag met Joost een rondje Rio gedaan en naar de botanische tuinen geweest. volgend weekend gaan we wat uitgebreider Rio bekijken s avonds nog wat sightseeing gedaan in Niteroi.

Morgen de eerste midweek naar Iguazu ben benieuwd, eerste foto's komen straks online.

1. John coutinho:
    2 november 2014
    Top Jan dit zal wel een geweldige ervaring worden.En geniet van de mooie vrouwen.
  2. Mario de Haan:
    2 november 2014
    Je was vrijdag al vroeg vertrokken. Ik heb geen kans meer gehad je een fijne vakantie te wensen. Maar ik denk dat dat ook zonder wel lukt. Fijne vakantie Jan. En ik hou je in de gaten !
  3. Martin:
    2 november 2014
    Mooi dat je een goeie vlucht hebt gehad. Geniet ervan!!!
  4. Michel:
    Hoi jan

Hele fijne vakantie. En alvast een fijne verjaardag.

Groetjes

Michel en Marieke. En Anne
  5. Bo en Boy:
    2 november 2014
    Een hele leuke tijd daar jan! Geniet ervan en we zien de verhalen en fotos voorbij komen. Groetjes van ons allemaal
  6. Natasja Kuijs:
    Hey Jan,
    Wat fijn dat je veilig op je bestemming bent aangekomen en al gelijk ook een hoop gezien zie ik aan de foto's. Heerlijk om mee te kijken. Super veel plezier nog. Lekker Genieten!!! X
  7. Raja:
    2 november 2014
    Doe Joost en zijn vrouw de groeten Jan. Leuk alle foto's en geniet.
  8. Gijs:
    3 november 2014
    WOW super mooi daaro!! Alles doen wat nie mag, he?!