aankomst Amazone

17 november 2014 - Manaus, Brazilië

Vandaag aangekomen in de Amazone. Was een zware dag veel vertraging de weg naar het hotel was 3 uur. Wel erg mooi om te zien, Bij aankomst van de lodge was ik perplex het was nog mooier dan op de foto's echt grandioos. Het eten is ook erg goed.

Meteen na het eten een avond toer gehad met een boot langs de rivier af. we hadden geluk wat apen slangen en jawel 4 kaaimannen gezien ik heb ze geluk op film staan hoop dat ik deze online kan krijgen maar internet is moeilijk hier erg jammer.

Morgen piranha vissen en dolfijnen spotten ben benieuwd.....

hier link van het hotel http://www.anavilhanaslodge.com/wordpress/en/

foto's online video helaas niet

1. Michel:
    18 november 2014
    Kijk maar uit dat je niet in het water valt.

Gr mich
  2. Natasja Kuijs:
    18 november 2014
    Oei Jan wat een geweldige lodge. Ik ben even naar de site van het hotel gegaan maar dat ziet er echt adembenemend uit. Wat moet dat onwerkelijk voor je zijn. Knijp jezelf maar eens goed. Echt mooi daar. En gaaf hoor al die beesten. Kijk uit maar geniet met volle teugen. XXX
  3. Mamma en Ton:
    Hallo Jan
    Ziet er allemaal weer prachtig uit ,ook even op de site van de lodge gekeken.
    Wij hopen dat het weer een beetje mee zit.
    Groetjes Mamma en Ton
  4. Ome Wim:
    18 november 2014
    Geweldig om het zo mee te maken.Pas goed op je zelf groeten